Catatan Popular

Isnin, 6 Disember 2010

Assalamualaikum,

Salam perkenalan untuk semua.

Saya Samsudin bin Ali adalah Pengurus Tabung Haji Labuan, Wilayah Persekutuan.
Saya baru melancarkan blog ini adalah bertujuan memaklumkan berkaitan Haji dan Pengurusan Haji. Oleh itu saya menjemput untuk melayari blog saya dan jika ada pandangan membina saya alu-alukan
 
Saya mengucapkan Selamat Kembali Ke Tanah Air kepada Jemaah Haji 1431H Khasnya Jemaah Haji dari Labuan, Wilayah Persekutuan, Jemaah Haji Maktab 79 dan seluruh Jemaah Haji Malaysia semoga mendapat haji mabrur.

Kepada Bakal Haji 1432H yang akan mengikuti Kursus Haji Bersiri anjuran Tabung Haji Labuan, Wilayah Persekutuan dengan kerjasama Masjid terpilih dalam Labuan, Wilayah Persekutuan akan bermula dalam bulan RabiulAwal 1432H pada setiap hari Ahad sebanyak 17 Siri.
Maklumat seterusnya akan dimaklumkan kemudian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan